سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تهدید سپاهانی ها به شکایت از او گفت: اگر سپاهانی ها فحاشی را قبول کردند من هم کارم را قبول می کنم.

محسن بنگر در پایان تمرین پرسپولیس در مورد اینکه سپاهانی ها اعلام کردند قصد دارند از او به خاطر حرکتش در دیدار شب گذشته شکایت کنند، اظهارداشت: اگر سپاهانی ها قبول کنند که هوادارانشان به من فحاشی کردند من هم حرکتی که نسبت به آن ها انجام دادم را قبول می کنم.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:محسن بنگر,پرسپولیس,فوتبال,سپاهان اصفهان,, توسط فواد